Wednesday, March 29, 2017

news and changes










skirt&top - Shein / bag - vinage Gucci / sunglasses - Zaful / shoes - Marks&Spencer

It took me a while to post another new post. I know.
So mucth has happened though! I changed my job title and now you're looking at an Assistant Sales Manager. The job is very challenging and stressing but I was really looking for change and most of all, stable full time position.
Other than that, I have so many beautiful news like my little niece walking, one of my best friends expecting, other one getting married in summer and I even witnessed a wedding of our two close Australian friends couple of days ago.
I'm also booking plane tickets and I know for sure I will be in Slovakia this August/September. :)
Have a great week and hope to post soon. ;)

Viem, trvalo mi to tak dlho, kým konečne píšem nový post!
Toľko toho sa ale udialo! Zmenila som pracovnú pozíciu a práve sa pozeráte na assistant sales managerku. Práca je veľmi náročná a stresujúca, ale už som naozaj potrebovala zmenu a hlavne stabilnú full time pozíciu.
Okrem toho mám veľa krásnych noviniek, ako napríklad to, že moja malá neter už začala chodiť, jedna z najlepších kamarátok je v očakávaní, druhá sa v lete vydáva, a dokonca som pred pár dňami bola na svadbe blízkych austrálskych kamarátov.
Čoskoro kupujem letenky a už teraz viem, že na Slovensku budem počas Augusta/Septembra. :)
Prajem krásny týždeň a dúfam, že budem postovať už čoskoro. ;)

No comments:

Post a Comment